Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.3.2020 jsem si objednala na výše uvedeném e-shopu 50ks roušek za 1375,00Kč/vč.dopravy a poplatku 1.250+119+6/- objednávka č. 2020031591. Na základě potvrzení objednávky a výzvy k úhradě jsem v dobré víře, že mi objednané zboží bude hned zasláno, dne 16.3.2020 požadovanou částku uhradila bankovním převodem na účet uvedený dodavatelem.
Zaslání zboží jsem několikrát urgovala dne 20.3.2020, 2.4.2020 a 17.4.2020 jsem již nepožadovala okamžité vrácení peněz.
Na mé urgence jsem niky neostala žádnou odpověď a telefon nikdo nebral.
Dne 28.4.2020 jsem znovu požadovala okamžité vrácení dlužné částky, kterou jsem ale do dnešního dne neobdržela.
50ks roušek za částku 1375,00Kč / 1250,00 za zboží a dopravu+poplatek 119,00+6,00/
Přála bych si, aby byly mé peníze vráceny převodem na můj bankovní účet
co nejdříve.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.