Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#4445Propadnutí kreditu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2014, před 10 lety

Martin Kotala

Znění stížnosti

Dobrý den,
na mé simkartě jsem naposledy dobíjel 13.3.2014 částkou 200Kč. Dle O2 je tedy platnost kreditu 6 měsíců, tj do 13.9.2014. Bohužel jsem opomněl dobít a dne 21.9.2014 mi veškerý kredit ve výši 1696Kč propadl ve prospěch O2. Takže osm dní po konci platnosti kreditu mne O2 obralo o všechen kredit. Volal jsem na O2 linku a tam mi řekli že používáním jejich simkarty souhlasím s jejimi podmínkami, tudiž na toto mají právo. Je možné se nějak bránit?


Požadované řešení

Chtěl bych zažádat o navracení kreditu, který jsem si koupil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2014 11:57, před 10 lety

Byla uzavřena smlouva o poskytování telekomunikačních služeb, jejíž součástí jsou i všeobecné obchodní podmínky. Expirace kreditu by se dala posoudit jako nepřiměřené ujednání ve spotřebitelských smlouvách, pokud je doba pro využití kreditu příliš krátká. Lhůta pro vyčerpání kreditu by měla být přiměřená.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2014 12:06, před 10 lety

Dobrý den,
platnost kreditu určuje ceník služeb, se kterým stvrzujete svůj souhlas s každým dobitím kreditu.
Platnost kreditu se odvíjí od výše dobití – v případě dobití 200Kč je doba 6 měsíců a po této lhůtě kredit propadá.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.10.2014 12:12, před 10 lety


Martin Kotala

Dotazoval jsem se u Vašich "Guru poradců" a bylo mi odpovězeno následující:
"Po 6 měsících dojde pouze k ukončení platnosti kreditu, pokud do jednoho měsíce od expirace kreditu dobijete předplacenou kartu částkou 200 Kč a výše, dojde k prodloužení platnosti a částka vám bude zachována."
A vzhledem k tomu, že jsem si v uvedené měsíční lhůtě kredit dobil, Vás tedy žádám o vrácení mého kreditu!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2014 12:39, před 10 lety

V dané konverzaci se vám kolega Jarda omluvil za chybou informaci kolegy Petra a následně celou věc upřesnil do stavu, který jsem uvedl výše a uvedu jej ještě jednou:
Při ukončení platnosti kreditu kredit propadá. Jeho životnost není do konce platnosti SIM karty, která je vždy 12 měsíců. Po uplynutí platnosti kreditu kredit propadá bez náhrady. Zde byl kredit stornován po 8 dnech od uplynutí platnosti kreditu.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.10.2014 10:39, před 10 lety


Martin Kotala

Z něčeho Váš kolega Jarda musel vycházet a uritě si tuto , podle Vás mylnou informaci, nevymyslel jen tak sám od sebe.
Já znovu žádám o navrácení zaplaceného kreditu!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2014 17:07, před 10 lety

Poskytnutí nesprávné informace v tuto chvíli nezakládá spotřebiteli nárok na vrácení kreditu. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.