Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
na mé simkartě jsem naposledy dobíjel 13.3.2014 částkou 200Kč. Dle O2 je tedy platnost kreditu 6 měsíců, tj do 13.9.2014. Bohužel jsem opomněl dobít a dne 21.9.2014 mi veškerý kredit ve výši 1696Kč propadl ve prospěch O2. Takže osm dní po konci platnosti kreditu mne O2 obralo o všechen kredit. Volal jsem na O2 linku a tam mi řekli že používáním jejich simkarty souhlasím s jejimi podmínkami, tudiž na toto mají právo. Je možné se nějak bránit?
Chtěl bych zažádat o navracení kreditu, který jsem si koupil.
|
Tweet |
Byla uzavřena smlouva o poskytování telekomunikačních služeb, jejíž součástí jsou i všeobecné obchodní podmínky. Expirace kreditu by se dala posoudit jako nepřiměřené ujednání ve spotřebitelských smlouvách, pokud je doba pro využití kreditu příliš krátká. Lhůta pro vyčerpání kreditu by měla být přiměřená.
Dobrý den,
platnost kreditu určuje ceník služeb, se kterým stvrzujete svůj souhlas s každým dobitím kreditu.
Platnost kreditu se odvíjí od výše dobití – v případě dobití 200Kč je doba 6 měsíců a po této lhůtě kredit propadá.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2
Dotazoval jsem se u Vašich "Guru poradců" a bylo mi odpovězeno následující:
"Po 6 měsících dojde pouze k ukončení platnosti kreditu, pokud do jednoho měsíce od expirace kreditu dobijete předplacenou kartu částkou 200 Kč a výše, dojde k prodloužení platnosti a částka vám bude zachována."
A vzhledem k tomu, že jsem si v uvedené měsíční lhůtě kredit dobil, Vás tedy žádám o vrácení mého kreditu!
V dané konverzaci se vám kolega Jarda omluvil za chybou informaci kolegy Petra a následně celou věc upřesnil do stavu, který jsem uvedl výše a uvedu jej ještě jednou:
Při ukončení platnosti kreditu kredit propadá. Jeho životnost není do konce platnosti SIM karty, která je vždy 12 měsíců. Po uplynutí platnosti kreditu kredit propadá bez náhrady. Zde byl kredit stornován po 8 dnech od uplynutí platnosti kreditu.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2
Z něčeho Váš kolega Jarda musel vycházet a uritě si tuto , podle Vás mylnou informaci, nevymyslel jen tak sám od sebe.
Já znovu žádám o navrácení zaplaceného kreditu!!!
Poskytnutí nesprávné informace v tuto chvíli nezakládá spotřebiteli nárok na vrácení kreditu. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.