Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při bankovním převodu 100kč jsem zapomenul uvést variabilní symbol . Vím, je možno platbu spárovat , ale když se člověk nedovolá tak je v háji .
Platba byla 14.8.2020 variabilní symbol je 7507850724 .
Děkuji za každou pomoc
J.Frinta Jablonec nad Nisou
Jinak vše pracuje dobře .
Spárování platby .
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli pokusit se kontaktovat společnost postupem uvedeným ve VOP, a to prostřednictvím formuláře podpory na www.voocall.cz nebo písemně na adrese poskytovatele (Montyho technology s.r.o., Jasanová 187, 277 14 Dřísy).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.