Společnost


MONTYHO TECHNOLOGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44450Nemožnost se nijak spojit , telefon 771 771 771 nikdo nezvedne

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2020, před 4 lety

Josef Frinta

Znění stížnosti

Při bankovním převodu 100kč jsem zapomenul uvést variabilní symbol . Vím, je možno platbu spárovat , ale když se člověk nedovolá tak je v háji .
Platba byla 14.8.2020 variabilní symbol je 7507850724 .

Děkuji za každou pomoc

J.Frinta Jablonec nad Nisou


Produkt

Jinak vše pracuje dobře .


Požadované řešení

Spárování platby .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 13:38, před 4 lety

Doporučujeme spotřebiteli pokusit se kontaktovat společnost postupem uvedeným ve VOP, a to prostřednictvím formuláře podpory na www.voocall.cz nebo písemně na adrese poskytovatele (Montyho technology s.r.o., Jasanová 187, 277 14 Dřísy).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2020 18:20, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.