Společnost


Pavel Fejtek

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44453Nevrácení peněz v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2020, před 4 lety

Alžběta Čižmárová

Znění stížnosti

v zakonne lhute 14 dni jsem vratila nosic kol, protoze nesel namontovat na tazni zarizeni. predtim jsem se v eshopu informovala a poradili mi tento vyrobek. neslo namontovat, zkouseli 2 lidi nezavisle. potom jsem zbozi vratila a penize nemam vratili jen 20 pro penez, pry zbozi bylo poskrabane, ale ja mam nafoceno pred slozenim do boxu ze ne.


Produkt

nosic kol na tazni zarizeni


Požadované řešení

vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 13:06, před 4 lety

Podle § 1833 občanského zákoníku odpovídá spotřebitel podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Lhůta 14 dnů v případě práva na odstoupení slouží pouze k seznámení se se zbožím tak, jak je možné na prodejně v případě vystaveného zboží.

Kompenzaci je však nutné požadovat pouze za to opotřebení či poškození, které způsobil kupujícímu spotřebitel, a musí být vyčíslena v adekvátní výši. Jde o snížení tržní hodnoty zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 12:16, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.