Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#44455Stížnost na pokladní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2020, před 4 lety

Sabina Peterková

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych projevila stížnost na prodejnu Praha-Uhříněves. Zejména na prodavačku ze dne 18.8.2020, 13:45 placeno. Pokladna nejblíže u vchodu, pravděpodobně č.1. Černé vlasy, cca 40 let. Podle přízvuku jiné národnosti.
Paní měla v kase podle jejího chování nedostatek drobrých, takže poté co mi měla vrátit 98,- (dáno 300,-) mi zcela očividně vrátila pouze 70,- což by mi tolik nevadilo, ale potom co sem jí na to upozornila si peníze vzala zpět a se začala rozčilovat. Naštvaně, div po mě nehodila 100,- zpět a třiskla s pokladním šuplíkem. Do této billy chodím každý den, ale to co zaměstnáváte zde, to je opravdu materiál. 90% pokladních vypadá, že neví která bije.


Produkt

18.8.2020- 13:45 placeno


Požadované řešení

Lepší výběr personálu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 14:10, před 4 lety

V případě, že dojde k nesprávnému vyúčtování za provedený nákup na pokladně a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené nebo vedení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2020 22:58, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.