Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, ráda bych projevila stížnost na prodejnu Praha-Uhříněves. Zejména na prodavačku ze dne 18.8.2020, 13:45 placeno. Pokladna nejblíže u vchodu, pravděpodobně č.1. Černé vlasy, cca 40 let. Podle přízvuku jiné národnosti.
Paní měla v kase podle jejího chování nedostatek drobrých, takže poté co mi měla vrátit 98,- (dáno 300,-) mi zcela očividně vrátila pouze 70,- což by mi tolik nevadilo, ale potom co sem jí na to upozornila si peníze vzala zpět a se začala rozčilovat. Naštvaně, div po mě nehodila 100,- zpět a třiskla s pokladním šuplíkem. Do této billy chodím každý den, ale to co zaměstnáváte zde, to je opravdu materiál. 90% pokladních vypadá, že neví která bije.
18.8.2020- 13:45 placeno
Lepší výběr personálu
|
Tweet |
V případě, že dojde k nesprávnému vyúčtování za provedený nákup na pokladně a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené nebo vedení společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.