Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Opakovaně kupují před sezonou po dvou paletách dřevěných briket, které má zcela v režii prodejce doručit jako nadrozměrné zásilky Česká pošta. Cena je konečná a o žádnou další částku nesmí být doručujícím pracovníkem navyšována. Po druhé se mi stalo, že tentýž řidič přepravního vozu požadoval pro sebe peníze, jinak že zásilku nedoručí. To "po druhé" bylo dnešního dne 18.08.'20 v 8:10 hod. Přirozeně jsem tomuto řidiči neopodstatněnou platbu opět odmítl zaplatit a to v momentě kdy již vozem nacouval do zahrady a na připravenou dřevěnou plošinu měl zásilku složit, tak jak tomu bylo opakovaně i jiným řidičem v minulosti. Nesložil a odjel. Jak je možné, že váš řidič má pravomoc zrušit desetitisícový obchod tím, že lživě prohlásí zásilku za nedoručitelnou, pokud se mu na věci nepodařilo parazitovat?
Dát jasná pravidla. Proč za téže situace, ve zcela identických podmínkách, je po poskytnutí úplatku zásilka doručitelná a doručena a s odmītnutím úplatku se stane nedoručitelnou? Proč může řidič beztrestně a jak se mu zachce vydírat zákazníky a mařit práci jiných lidí? Prosím o sdělení jména toho řidiče, zaslouží potrestat.
|
Tweet |
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.