Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.8.2014 jsem v Electro Worldu s.r.o. reklamovala mobilní telefon Nokia (zakoupený dne 25.9.2012) pro závadu: telefon se během hovoru samovolně vypne a vzápětí zase zapne (cca za 10 telefonátů - 1-2x se takto přeruší). Závada vyřešena výměnou sluchátka,vnitřní zadní kryt, přední kryt, obnovení továrního nastavení. Po převzetí telefonu se závada objevila hned v první den používání, tzn. opět během cca 10 telefonických hovorů se opět během jednoho hovoru vypnul a zapnul. Dne 25.8. jsem tedy řešila druhou reklamaci. Závadu vyřešili přehráním nového softwaru! V první den používání po převzetí se telefon během cca 14 hovorů vypnul a zapnul, ale již 2x, opět během hovorů. Předala jsem tedy telefon do Electroworldu na třetí reklamaci s požadavkem na odstoupení od kupní smlouvy. Tuto reklamaci mi neuznali, ale i přesto v telefonu provedli obnovení továrního nastavení. Což by znamenalo, že závadu uznali, protože v případě neuznání - nemají s telefonem cokoliv provádět. Telefon jsem v den převzetí z reklamace, opět předala k reklamaci a momentálně čekám na vyjádření ....
Podala jsem i stížnost na ČOI.
Telefon Nokia lumia 710
Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Jedná-li se o totožnou vadu, která se vytkytla v krátkém časovém období, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byly předchozí reklamace uznány, a třetí byla zamítnuta. Uplatňuje-li spotřebitel reklamaci pro třetí stejnou vadu, která se vytkytla po opravě, může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. Uznáním reklamace se tento požadavek stává pro prodejce závazným.
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V soudním řízení by měl být spotřebitel schopný prokázat (např. znaleckým posudkem), že se jednalo o vadu a byla přítomná na zboží v době uplatnění reklamace. Argument podporující tuto skutečnost je i opakování závady.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Vážená paní Svitáková,
předem bychom se chtěli omluvit za pozdní reakci.
Pozorně jsem si pročetla Váš podnět a zároveň jsem prošla všechny reklamace. Zjistila jsem, že dne 13.11.2014 Vám již bylo umožněno odstoupení od smlouvy, čili již bylo vše vyřízeno k Vaší spokojenosti.
Tímto považujeme Váš podnět za vyřízený.
Děkujeme a přejeme příjemný den
Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World
Dobrý den,
ano, po cca 5 reklamacích (nepamatuji si přesně vzhledem k tomu, že to bylo již loňský rok) mi konečně bylo umožněno odstoupení od smlouvy.
S pozdravem
Andrea Svitáková
Je zřejmé, že mezi stranami sporu došlo k dosažení dohody. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.