Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Objednala jsem si kapsičky PreVital salmon na výdejní místo, Sladová 7.
Když jsem krabici rozbalila, smrdělo to jak odpad. Uvnitř jsem nalezla 3 otevřené kapsičky rozlité po ostatních.
PreVital Salmon 24ks
Požadovala bych, alespoň omluvu. Mám doma 4 kocourky a vychází mi pokaždé krabice na necelých 14 dní. Teď budu muset objednat novou aby jsem pak ty 3ks nepostrádala, když to mám už v hlavě jako stereotyp.
|
Tweet |
Bylo-li spotřebiteli dodáno poškozené zboží, má dle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nárok na uplatnění práv z vadného plnění v rámci reklamačního procesu. V rámci reklamačních nároků může v souladu s § 2169 občanského zákoníku v řešené věci spotřebitel žádat dodání nové věci bez vad či přiměřenou slevu; nebude-li ani jeden z těchto způsobů možný, může spotřebitel odstoupit od smlouvy. Jako nejefektivnější možnost se zdá přiměřená sleva, která bude odpovídat částce rovnající se poměrné ceně znehodnocených balení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.