Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#44465Neuznaná reklamace štípačky na dřevo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2020, před 4 lety

Milan Němec

Znění stížnosti

Má stížnost se týká neuznané reklamace štípačky na dřevo , ze které začal postupem času stále víc unikat olej, nakonec i při klidovém stavu. Vyjádření servisu bylo:"Reklamace zamítnuta - ve stroji zásah v záruce, šroub/zátka povolena bez těsnění -únik oleje, stroj bez údržby viz. foto - porušení záručních podmínek - údržba stroje viz. návod k obsluze, povolené šrouby, nelze uznat záruku". Dle mého názoru to je lež, protože jsem samozřejmě kontroloval tuto zátku. Olej ale unikal z míst které, neovlivním (písty a j.). Podle mě se jedná o závadu způsobenou pouhým provozem tohoto zařízení.


Produkt

Hecht 637 - elektrický štípač dřeva


Požadované řešení

Provedení opravy úniku oleje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 11:17, před 4 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu viz i rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nejedná-li se o reklamaci v zákonné záruční době 24 měsíců, ale až po uplynutí této doby v tzv. smluvní záruční době, pak platí, že pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2020 10:35, před 4 lety

Dobrý den,
vedení centrálního servisu potvrdilo po prověření Vaší stížnosti platnost zamítnutí záruční opravy. Ta byla bohužel zamítnuta z důvodů:povolené šrouby, zásah ve stroji /šroub na přidávání tlaku/, porušení záručních podmínek. Stroj bez údržby viz. fotodokumenatce, porušení záručních podmínek - návod k obsluze. Dle vyjádření servisního střediska nedošlo k reakci z Vaší strany, stroj byl zaslaný bez opravy zpět na pobočku, o čem jste byl informován. V případě Vašeho zájmu o využití servisních služeb se prosím obraťte na kolegy na pobočce, kteří se Vám budou max. věnovat.
S pozdravem P.Chrudimský, Hecht Motors.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.9.2020 11:13, před 4 lety


Milan Němec

Dobrý den, při přebírání (ne)opraveného zařízení jsem si nechal do předávacího protokolu napsat, že s neuznáním reklamace nesouhlasím. Nevím jak bych měl prokázat, že jsem nemanipuloval se šroubem na přidání tlaku, když ani nevím který to je. To že se jedná o manipulaci se šroubem na přidávání tlaku jsem se dozvěděl teprve z vyjádření společnosti na mou stížnost. V předávacím protokolu je napsáno "ve stroji zásah v záruce, šroub/zátka povolena bez těsnění -únik oleje", že jsem manipuloval se šroubem na přidávání tlaku je pro mě novinka. Opravdu by mě zajímal důvod neuznání reklamace. Pokaždé mi byl sdělen jiný důvod, ale pokaždé takový, u kterého nemohu dokázat opak.
Němec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2020 12:36, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2020 16:06, před 4 lety

Dobrý den,
chápu Vaše rozhořčení, avšak posouzení centrálního servisu zůstává něměnné. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 09:53, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.11.2020 06:57, před 4 lety


Milan Němec

Dobrý den, prosím, aby jste si opravili roboticky generované odpovědi. Jsou v nich gramatické chyby. Dále prosím o jasnou odpověď, z jakého důvodu jste zamítli moji reklamaci. Už jste uvedli dva (asi pro jistotu). V odpovědi uveďte prosím tento text "nejsemrobot", abych měl jistotu, že se tímto případem opravdu někdo obtěžuje zabývat.
Němec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2020 11:13, před 4 lety

Na základě sdělení spotřebitele stížnost přeřazujeme opět na společnost, aby na něj mohla reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2020 10:07, před 4 lety

Dobrý den, pane Němče,
velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Vedením centrálního servisu však byla Vaše žádost zamítnuta z těchto důvodů: povolené šrouby, zásah ve stroji /šroub na přidávání tlaku/, porušení záručních podmínek. Stroj bez údržby viz. fotodokumenatce, porušení záručních podmínek - návod k obsluze. Dle vyjádření servisního střediska nedošlo k reakci z Vaší strany, stroj byl zaslaný bez opravy zpět na pobočku, o čem jste byl informován. V případě Vašeho zájmu o využití servisních služeb se prosím obraťte na kolegy na pobočce, kteří se Vám budou max. věnovat. Hecht Motors.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2020 06:48, před 4 lety


Milan Němec

Dobrý den, opět uvádíte jiné stanovisko servisu, než které mám u sebe černé na bílém. Je přeci rozdíl mezi "ve stroji zásah v záruce, šroub/zátka povolena bez těsnění -únik oleje" a "povolené šrouby, zásah ve stroji /šroub na přidávání tlaku". Vlastně jste mi k dnešnímu dni nebyli schopni sdělit důvod zamítnutí reklamace. Misto toho překrucujete zprávu centrálního servisu. Vaše chování je skutečně neprofesionální a vůči zákazníkům, díky kterým vlastně fungujete, sprosté. Postavte se k problému čelem a přestaňte lhát.
Němec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2020 13:02, před 4 lety

Vzhledem k tomu, že zde vedená diskuze zřejmě nevede k řešení sporu, přeřazujeme věc ještě jednou na společnost, aby měla možnost reagovat. Zároveň s tím doplňujeme, že vyjádření centrálního servisu a to, které spotřebitel obdržel na potvrzení o vyřízení reklamace, by se měla shodovat. Pro spotřebitele a případné další řešení věci je však zásadní vyjádření uvedené na dokladu, který obdržel od prodávajícího, jelikož ten je jeho smluvním partnerem. Pro další postup řešení si dovolujeme odkázat na naše úvodní vyjádření.

Společnost žádáme, aby pak případ přeřadila zpět na nás, abychom ji mohli pro další komunikaci uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2021 15:04, před 4 lety

Vážený pane Němče,
Vaše nespokojenost nás velice mrzí. Posouzení Vaší reklamace a rozhodnutí ze strany centrálního servisu zůstává stejné.
Děkuji Vám za pochopení. S pozdravem Petr Vlach, vedoucí zákaznického servisu Hecht Motors.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2021 19:15, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2021 16:10, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.