Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Při podání výpovědi jsem byla špatně poučena, podávala jsem výpověď ze smlouvy s lhůtou 1 měsíc. Pracovníci mi nesdělili, že je nutné do výpovědi napsat, že podávám "okamžitou výpověď", takže mi následně byly účtovány faktury i po podání výpovědi, které jsem musela zaplatit, aby mi vůči T-mobile nevznikl dluh.
tel č. viz referenční údaj
Žádám o navrácení finančních prostředků za uhrazené faktury po podání výpovědi a uplynutí lhůty 1. měsíc. Výpověď ze smlouvy jsem podávala v květnu 2020.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci, a to písemnou prokazatelnou formou. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.