Společnost


Slevovymix.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#4448Kufry - nedodané zboží ani peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2014, před 10 lety

Lenka Křížová

Znění stížnosti

Dobrý den,objednali jsme si tři kufry ve slevě dne 22.8.2014 a ihned je platební kartou zaplatili.Do 8.9. ani 12.9. - doby našcch odjezdů jsme kufry nedostali,po opakovaných urgencích nám pořád dokola bylo sdělováno,že kufry už se naskladňují.Protože jsme si museli samozřejmě koupit na poslední chvíli jiné kufry a zkomplikoval se nám tím odjezd,opravdu jsem uvažovala o podání trestního oznámení,požádala jsem tedy o vrácení peněz a bylo mi sděleno 11.9.,že je věc dána k vyřízení do účtárny.Dodnes i po další urgenci NIC.A ještě mě namíchlo,že se pod zprávu nikdo nepodepsal.To je opravdu neskutečné jednání.Pokud není k dispozici zboží,nechápu,proč se nabízí,pokud to není už s úmyslem podvodu,neberu drobné zdržení 2-3 dnů,které se dá omluvit.Pokud se moje záležitost urychleně nevyřídí,obrátím se na polici nebo i jinou instituci,která se těmito problémy zabývá.Takový šlendrián by neměl zůstat bez odezvy.Křížová Lenka,Pelhřimov


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2014 10:20, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz.
Byla-li kupní cena uhrazena kartou a prodávající po odstoupení peníze nevrátí, může se spotřebitel obrátit na svou banku a požádat o tzv. charge-back (zpětnou platbu) - více na: http://www.dtest.cz/clanek-3517/dtest-a-esc-zpetna-platba-pomaha-resit-potize-pri-online-nakupech. V takovém případě je nutné doložit doklady prokazující objednávku, odstoupení apod.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 08:04, před 10 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že jí byly peníze prodávajícím vráceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.