Společnost


Marketing 23 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44483Pohledávka 12990,-po ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2020, před 4 lety

Eva Veselá

Znění stížnosti

Já,Alena Hulvertová,jsme již dosti dávno se svým manželem podepsali u vás smlouvu,ale můj manžel před téměř dvěma roky zemřel a veškerého vyřizování se po něm ujala dcera Alice Hulvertová,která mi řekla,že smlouvu ukončila,vše je vyřízené a nemusím se o nic starat.Pak jsem od vás dostala Zastavení smírčího řízení s dluhem pohledávky č.47570620 na 12990,-kč.Prosím pokud nebyla smlouva zrušena ,aby tak bylo učiněno a pokud dluh bude odůvodnitelný,dohodneme se na příp.zaplacení.

Alena Hulvertová


Požadované řešení

Sdělení,jak dále postupovat při příp.splacení dluhu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 16:49, před 4 lety

Z obsahu stížnosti není patrné, jaké povahy vymáhaný poplatek je. Vzhledem k praxi, kterou v rámci služby VašeStížnosti.cz se společností Česká srovnávací, s.r.o. máme, ovšem předpokládáme, že se jedná o smluvní pokuty, které jsou navýšené o poplatky externí společnosti (vymáhající částku po spotřebitelích).

Ohledně smluvní pokuty za nedodržení povinností je naprosto klíčové, kde byla ve smlouvě obsažena. Dle nálezu Ústavního soudu, sp. zn. I. ÚS 3512/11, platí, že v rámci spotřebitelských smluv ujednání zakládající smluvní pokutu zásadně nemohou být součástí tzv. všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné. Pokud je ujednání o smluvní pokutě pouze součástí obchodních podmínek, tak je ve vztahu ke spotřebiteli překvapivé a pro něj neúčinné. Spotřebitel tedy není zásadně povinen k úhradě této vymáhané částky.

Rovněž platí, že vymáhá-li společnost určitou částku, má povinnost spotřebitele seznámit s právním důvodem vymáhání.

Pokud by bylo výše uvedené vyjádření postaveno na nesprávném předpokladu a poplatek by byl jiné povahy (nešlo by o smluvní pokutu či jinou sankci), může se spotřebitel s doplněním stížnosti obrátit na naši spotřebitelskou poradu, jež je dostupná na čísle 299 149 009 (Po-Pá 9-17 hod.).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 13:43, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.