Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na kurýra, který nám včera, tj. 18.8.2020 vezl jídlo na adresu (viz referenční údaj), v 21:55. Objednávali jsme si z Gyros Havířov. Bohužel nevím jméno kurýra, ale mám pocit, že paní bude z Havířova. Měla černé krátké vlasy a byla starší. Důvod, proč píšu je ten, že jídlo byla vyzvednout má mladší sestra, na kterou si dovolovala, kdy řekla "to je nápad si objednávat 5 minut před koncem směny" ,a byla velmi nepříjemná a arogantní. Zajímalo by mě, zda by si takto dovolovala, kdyby jídlo vyzvedával někdo starší, a ne moje sestra, které je 17 let a vypadá mladší. Nikdy jsem s žádným kurýrem problém neměla, ale tohle mi opravdu nepřijde vhodné.
Gyros Havířov
Peníze ani nic podobného vrátit nechci, ale byla bych ráda, aby paní nesla následky za své nepříjemné chování a aroganci k mladším.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.