Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44486Nevhodné chování kurýra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2020, před 4 lety

Karolína Janotová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na kurýra, který nám včera, tj. 18.8.2020 vezl jídlo na adresu (viz referenční údaj), v 21:55. Objednávali jsme si z Gyros Havířov. Bohužel nevím jméno kurýra, ale mám pocit, že paní bude z Havířova. Měla černé krátké vlasy a byla starší. Důvod, proč píšu je ten, že jídlo byla vyzvednout má mladší sestra, na kterou si dovolovala, kdy řekla "to je nápad si objednávat 5 minut před koncem směny" ,a byla velmi nepříjemná a arogantní. Zajímalo by mě, zda by si takto dovolovala, kdyby jídlo vyzvedával někdo starší, a ne moje sestra, které je 17 let a vypadá mladší. Nikdy jsem s žádným kurýrem problém neměla, ale tohle mi opravdu nepřijde vhodné.


Produkt

Gyros Havířov


Požadované řešení

Peníze ani nic podobného vrátit nechci, ale byla bych ráda, aby paní nesla následky za své nepříjemné chování a aroganci k mladším.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 19:20, před 4 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2020 17:56, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.