Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Na základě nabídky na webu ve znění
"Reklama
Skvělá nabídka
Internet na doma
od 199 Kč měsíčně
Internet za neskutečných 199 Kč
Internet za 199 Kč? Líbí se Vám naše nabídka?
Zanechte nám kontakt a náš operátor se ozve.
o2.cz Zobrazit více >"
jsem požádal o poskytnutí nabízené služby, totiž internetu za 199 Kč měsíčně. Bylo mi sděleno, že služba za uvedenou cenu v nabídce není, nejnižší cena je 399 Kč měsíčně. (Nabízenaná cena platí pouze prvních 6 měsíců, což ovšem v nabídce zmíněno není.)
Žádám o poskytnutí nabízené služby, tj. internetu za 199 Kč měsíčně.
|
Tweet |
Takto popsaný případ, kdy podnikatel nabízí určitou službu za určitou cenu, avšak v nabídce již neuvádí, že služba po uplynutí určité doby zcela jistě trvale zdraží, by bylo patrně možné vyhodnotit jako tzv. klamavé opomenutí ve smyslu § 5a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Závazné posouzení by musela provést Česká obchodní inspekce, jíž může spotřebitel, který se domnívá, že se skutečně jedná o klamavé opomenutí, podat podnět k prošetření.
Dle výše citovaného ustanovení se obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud ve svých věcných souvislostech a s přihlédnutím ke všem jejím rysům, okolnostem a omezením sdělovacího prostředku opomene uvést podstatné informace, které v dané souvislosti spotřebitel potřebuje pro rozhodnutí ohledně koupě, čímž způsobí nebo může způsobit, že spotřebitel učiní rozhodnutí ohledně této koupě, které by jinak neučinil.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Všude v dokumentech i na našich oficiálních stránkách www.o2.cz/internet zmiňujeme, že se jedná o akční nabídku s platností na prvních šest měsíců. Varianta, kterou zmiňujete, je Internet HD Stříbrný s cenou 399 Kč (199 Kč první půlrok).
Jedná se tak o platnou nabídku, kde s veškerými podrobnosti je zákazník seznámený dopředu.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Vážený pane Trčko,
děkuji za zprávu ze dne 21.8.2020, v níž píšete, že všude zmiňujete, že se jedná o nabídku s platností pouze na prvních šest měsíců a že s veškerými podrobnostmi je zákazník seznámený dopředu. V takovém případě jsem patrně něco přehlédl, neboť textovou část nabídky jsem v plném rozsahu doslova opsal a grafickou podobu nyní přípojuji. Ani při nejlepší snaze nedokážu najít Vámi sdělenou informaci, totiž že nabídka má platnost pouze prvních šest měsíců. Věc tak zatím nelze pokládat za vyřízenou.
Hezký den,
podmínky našich akcí jsou uvedeny buď na webových stránkách (tato je konkrétně uvedena zde: https://www.o2.cz/osobni/internet) případně v ceníku: https://www.o2.cz/file_conver/616483 strana 31, kterým se služba řídí a je pro ní závazný.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Vážený pane Šimečku,
nabídky, jejíž úplný textový obsah jsem zde doslova přepsal a i s grafickou podobou jsem zde vložil, hodlám využít.
Děkuji, že zřídíte přípojku za nabízených podmínek. Vámi odkazovné ceníky předmětnou nabídku neobsahují.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Děkuji za doplnění.
To, co jste zde poslal, je krátká webová reklama, do které se samozřejmě nevejdou veškeré podmínky a informace k nabídce. Z toho důvodu ji odkazujeme na našem webové stránky, případně směřujeme na telefonický kontakt, kde vás s podrobnostmi konzultant seznámi.
Skutečně platí, že je cena v rámci akční nabídky na 6 měsíců, dále 399 Kč.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vážený pane Trčko,
přiložená nabídka obsahující text
"Internet za neskutečných 199 Kč
Internet za 199 Kč? Líbí se Vám naše nabídka? Zanechte nám kontakt a
náš operátor se ozve.
o2.cz
ZOBRAZIT VÍCE"
(to je veškerý text, žádný další text nabídka neobsahuje) je jednoznačná, prosím tedy o zřízení internetu za 199 Kč. Děkuji.
Dobrý den,
nabídku jste od nás obdržel. Podmínky jsou platné podle toho, co jsem vám už psal v předešlých zprávách. Více už k tomu nemáme co dodat. Záležitost proto z naší strany pokládáme za vyřízenou.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.