Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.8.jsem si vzala na prodejně televizor na splátky, k tomu jsem na místě zaplatila 2992kč. Nainstalovaná televize po půl hodině nešla, něco v ní prasklo. Druhý den jsem odvezla televizi do prodejny, pomalu se mi tam vysmáli, co oni s ní, že jí nebudou hlídat proti krádeži, já vím určitě, že mi ji měli vyměnit za jinou, ale tak nestalo, nechtějí se s mojí záležitostí zabývat. Jsem velice rozhořčená, přitom u operátora jsem už dlouho a platím nemalé částky vyúčtování. Mistrová Hana
Televizor Philips
Prosím o vyřešení mé stížnosti a výměna televizoru,předem děkuji za kladné vyřízení. Mistrová
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka uplatnila u prodávajícího reklamaci v souladu se smluvními podmínkami, má prodávající povinnost vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy ze strany prodávajícího a spotřebitelka má tak právo od smlouvy odstoupit. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, jež prokazují, že se reklamaci pokoušela v souladu se smluvními podmínkami u prodávajícího uplatnit, avšak ze strany prodávajícího jí to nebylo umožněno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem či v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.