Společnost


TV Prodaja d.o.o.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44489Tesla Saver ECO (objednávka)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2020, před 4 lety

Jirina Fajtová

Znění stížnosti

Objednala jsem si Tesla Saver ECO, jelikož si myslím, že je mi k ničemu, tak ho chci vrátit. Peníze chci vrátit na účet, po další domluvě. Prosím informujte mně.


Produkt

Tesla Saver ECO


Požadované řešení

Poslat formulář a adresu na vrácení zboží a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2020 08:45, před 4 lety

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.

Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitele, lze zaslat zboží na adresu sídla společnosti. V případě, že se zboží spotřebiteli vrátí, je třeba uchovat dokumenty, prokazující, že se spotřebitel pokoušel svou povinnost splnit.

Jelikož je prodávajícím zahraniční subjekt (ze Slovinska), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení sporu prostřednictvím naší služby obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2020 18:01, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.