Společnost


Tanytia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4449Neposkytnutí půjčky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2014, před 10 lety

Monika Lískovcová

Znění stížnosti

Dne 10.7.2014 mě oslovil OZ této firmy, že mi byl schválen úvěr. dohodli jsme si osobní schůzku, kde jsem mu osobně předala veškeré doklady , které požadovaly i spolu se zálohou ve výši 10000 tisíc korun. Do dnešního dne se mi neozvaly telefon je nedostupný.
Je to celé jeden velký podvod.


Produkt

Půjčka na 100000Kč


Požadované řešení

Vrácení vratné zálohy zpět jak sliboval jejich OZ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2014 10:16, před 10 lety

Pokud byla uzavřena smlouva, ve které se společnost zavazuje plnit po poskytnutí zálohy, neplněním se ocitá v prodlení. V takovém případě je nutné společnost písemně vyzvat a poskytnout jí přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti poskytnout půjčku či úvěr. Nesplní-li společnost v této lhůtě svou povinnost, spotřebitel může od smlouvy odstoupit. Odstoupením se smlouva zruší a společnost bude povinna vrátit spotřebiteli zaplacenou zálohu.
V tomto případě záleží i na skutečnosti, zda je uzavřena písemná smlouva, kde jsou uvedeny práva a povinnosti smluvních stran a zda má spotřebitel potvrzení o zaplacení zálohy.
Je-li poškozených více, je možné s ostatními poškozenými zvážit podání trestního oznámení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 13:56, před 10 lety

Společnost Tanytia Group s.r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.