Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#44492Vymáhaní platby za nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2020, před 4 lety

Karel Špaček

Znění stížnosti

Vystavená platba ze dne 5.12.2019 - za nedodané zboží v celkové ceně 299,- Kč. Zákaznické číslo 0807691 - objednané zboží bylo vždy zaplaceno včas. Zásilka s číslem 10505681 nebyla dodána, ale platba za nedodanou zakázku je vyžadována. Žádám Vás o okamžitou nápravu.

S pozdravem

Špaček Karel


Produkt

940 Omega Marine Forte + 60 tab.


Požadované řešení

Dodat zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2020 07:51, před 4 lety

Pokud spotřebiteli nebyla doručena zásilka se zbožím, není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2020 13:30, před 4 lety

Dobrý den,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.

Dovoluji si Vás informovat, že na základě Vašeho prohlášení o neobdržení zásilky produktu OmegaMarine Forte+ byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Omlouváme se za způsobené potíže.
Ráda bych Vás také informovala, že následující balení produktu obdržíte v termínu okolo 5.9.2020. V případě Vašeho zájmu o přiblížení či oddálení zásilky nás prosím kontaktujte na emailové adrese info@naturamed.cz nebo telefonicky.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2020 12:30, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2020 13:38, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.