Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#44500Nedodaný produkt PROMAN

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2020, před 4 lety

Antonín Vybíral

Znění stížnosti

Bohužel musím konstatovat,že váš produkt PROMAN,který jsem měl obdržet v dubnu,se na mou adresu nedostal.Možná to bylo spůsobeno tím,že jsme od března mimo trvalé bydliště.Ve schránce ani na poště jsem nic nedohledal.
S pozdravem, Antonín Vybíral Spojovací 938 Bystřice nad Parnštejnem. Hezký den.


Požadované řešení

žádám o zrušení vámi požadované platby platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 14:18, před 4 lety

Pokud spotřebiteli nebyla doručena zásilka se zbožím, není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2020 09:07, před 4 lety

Vážený pane Vybírale,

dovoluji si Vás informovat, že na základě Vašeho prohlášení o neobdržení zásilky produktu ProMan Plus v dubnu 2020 byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce.

Omlouváme se za způsobené potíže.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.8.2020 21:13, před 4 lety


Antonín Vybíral

Hodnocení: