Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Bohužel musím konstatovat,že váš produkt PROMAN,který jsem měl obdržet v dubnu,se na mou adresu nedostal.Možná to bylo spůsobeno tím,že jsme od března mimo trvalé bydliště.Ve schránce ani na poště jsem nic nedohledal.
S pozdravem, Antonín Vybíral Spojovací 938 Bystřice nad Parnštejnem. Hezký den.
žádám o zrušení vámi požadované platby platby
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli nebyla doručena zásilka se zbožím, není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Vybírale,
dovoluji si Vás informovat, že na základě Vašeho prohlášení o neobdržení zásilky produktu ProMan Plus v dubnu 2020 byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce.
Omlouváme se za způsobené potíže.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení: