Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Cestou e-mailů jsem objednal wellness pobyt v hotelu Zlatá Hvězda v Třeboni na období 10. - 16.8.2014 pro mne a moji dceru u výše uvedené společnosti (dále jen LP).
Společnost LP mi zaslala smlouvu o zájezdu č. 20140165 k podpisu a Voucher. Smlouvu jsem podepsal a obratem vrátil zpět LP. Požadované částky za pobyt a služby (3632 a 21488) Kč jsem zaslal, jak požadovala smlouva, na účet pořadatele, tj. LP.
Při nástupu na pobyt mi v hotelu Zlatá Hvězda sdělili, že můj pobyt není LP uhrazen a že mne nemohou ubytovat. Po přivolání ředitele jsem souhlasil, že částku uhradím přímo hotelu a vzniklou škodu budu řešit po návratu domů.
Písemnou reklamaci úhrady wellness pobytu jsem odeslal doporučeně 27.8.2014, pracovníkem LP byla od pošty převzata 29.8.2014.
Do dnešního dne jsem nedostal žádnou informaci jak bude reklamace řešena ani písemné zamítnutí reklamace.
Peníze jsem převedl na účet pořadatele LP číslo 264615949/300, var. symbol 20140165.
Vrátit mi neoprávněně drženou částku 21448 Kč za neuhrazený wellness pobyt.
|
Tweet |
V tomto případě záleží na skutečnosti, s kým byla uzavřena smlouva a jaké podmínky platby byly ve smlouvě sjednány. Pokud smlouva byla uzavřena přímo s provozovatetel hotelu (může být i v zastoupení) a smlouva stanovila, že spotřebitel má uvedenou částku uhradit na účet společnosti Lázeňské pobyty s.r.o., povinnost spotřebitele by se považovala za splněnou a požadavek na uhrazení by byl neoprávněný.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.