Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#44515Objednané a zaplacené zboží a 3 týdny čekání na dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2020, před 4 lety

Věra Svobodová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 31.7. jsem objednala 10 roušek na stránkách ochrannerousky.cz. Z důvodu mé nepřítomnosti jsem vyplnila objednávku na sousedku a bohužel jsem zadala částku bez poštovného a zapomněla jsem VS.Peníze odešly z mého účtu. Po návratu z dovolené jsem na to přišla a snažila jsem se vše napravit. Bohužel se mi to po 14 dnech nepodařilo. Ráda bych vše napravila a roušky dostala, ale na opětovné maily nedostávám odpověď a telefon není uveden. Prosím o pomoc. Moc děkuji.


Produkt

10 ks Antivirových 4vrstvých roušek z nanovlákna s aktivním stříbrem proti coronaviru


Požadované řešení

Prosím o domluvení, co mám udělat pro to, abych roušky dostala. Pokud to nepůjde, tak prosím o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2020 10:42, před 4 lety

Variabilní symbol plní funkci přesného určení účelu platby a osoby, která ji činí. Příjemce je tak schopen danou platbu lépe identifikovat. Je-li nepřesně zadán či zcela chybí, peníze sice dorazí na správný účet, ale přiřadit je k osobě spotřebitelky už není jednoduché. Aby nehrozilo prodlení se zaplacením, musí spotřebitelka dát příjemci na vědomí, že se chyba stala.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2020 18:35, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.