Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 31.7. jsem objednala 10 roušek na stránkách ochrannerousky.cz. Z důvodu mé nepřítomnosti jsem vyplnila objednávku na sousedku a bohužel jsem zadala částku bez poštovného a zapomněla jsem VS.Peníze odešly z mého účtu. Po návratu z dovolené jsem na to přišla a snažila jsem se vše napravit. Bohužel se mi to po 14 dnech nepodařilo. Ráda bych vše napravila a roušky dostala, ale na opětovné maily nedostávám odpověď a telefon není uveden. Prosím o pomoc. Moc děkuji.
10 ks Antivirových 4vrstvých roušek z nanovlákna s aktivním stříbrem proti coronaviru
Prosím o domluvení, co mám udělat pro to, abych roušky dostala. Pokud to nepůjde, tak prosím o vrácení peněz.
|
Tweet |
Variabilní symbol plní funkci přesného určení účelu platby a osoby, která ji činí. Příjemce je tak schopen danou platbu lépe identifikovat. Je-li nepřesně zadán či zcela chybí, peníze sice dorazí na správný účet, ale přiřadit je k osobě spotřebitelky už není jednoduché. Aby nehrozilo prodlení se zaplacením, musí spotřebitelka dát příjemci na vědomí, že se chyba stala.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.