Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, Orientační časy jsou k ničemu, měl ráno volat kdy přijede! Vůbec mě nepřišel na email xxxxxx informace o převzetí Přišla jenom sms! Znemožnili mě zasílku sledovat! Časy doručení by se měly dodržovat! Vždycky se ptá jestli jsem doma a dneska to kurýr PPL neudělal! Měli by se snažit to doručovat mezi 11 - 13 hodin! Při této špatně zkušenosti z vašim kurýrem budu používat pouze poštu, tak aspoň to doručuje v čase který je v sms! Teďka kvůli vám budu platit hotovosti zasílkovně která nemá platební terrminál! Hotovost je velmi nebezpečná! Správně by měl volat dvakrát a volal pouze jednou! PPl doručuje nevhodnou dobu!Správně měl zavolat a nedělat přepadovku v 10:46 když jsem zrovna koupelně! Je to velká chyba řidiče že nezavolal půl hodiny předtím než to začal doručovat! ČISLO ZÁSILKY JE 40596132010!
se službou výrazně nespokojen
AŤ VAŠI ŘIDIČI VOLAJÍ NEŽ BUDOU DORUČOVAT! NEZAPOMÍNEJTE ZASÍLAT INFORMACE O ZÁSILCE DO EMAILU!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.