Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#44520Protiprávní jednání ochranky a zaměstnance PENNY Praha 8, OC ODRA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2020, před 4 lety

Josef Kotrlík

Znění stížnosti

Dne 20.8.2020 cca 13:45 jsem byl bezdůvodně (podezření není důvod) ochrankou vyzván k ukázání obsahu batohu. Odmítl jsem a byl mi znemožněn odchod, dokud tak neučiním. Zaměstnanec PENNY mne hlasitě před zákazníky tj. lidmi ze sousedství označil za typického zloděje. Na to jsem zavolal policii ČR, která po mé kontrole konstatovala, že jsem nic neukradl a mohl jsem odejít. Jsem přesvědčen, že ochranka a zaměstnanec PENNY jednali protiprávně, protože mne bezdůvodně omezili na svobodě. Vím, že kdokoli může někoho zadržet pouze tehdy, přistihne-li jej při krádeži, a neprodleně zavolat policii, která má právo provést osobní prohlídku. Ochranka nemá právo provádět osobní prohlídku.


Produkt

Bezdůvodné omezení na svobodě ochrankou a zaměstnancem


Požadované řešení

Žádám o Veřejnou omluvu např. ve vašem letáku, protože jsem byl veřejně před zákazníky vaším zaměstnancem označen za typického zloděje. Dále žádám o váš návrh na odškodnění za nemajetkovou újmu, neboť mám trauma z příštího nákupu a kvůli tomuto bezpráví trpím nespavostí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2020 06:32, před 4 lety

Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2020 18:05, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.