Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
dnes 21.8.2020 opět nefunguje internetové připojení. Děje se tak od ranních hodin. Podle vyjádření na Vašich stránkách má tento výpadek trvat většinu pracovního dne. Bez připojení k interentu nemohu pracovat. Žádám o snížení ceny nebo komnpenzaci služeb.
Pakliže pravidelně a včas platím za služby vyžaduji, aby tato služby také fungovaly.
Jako spotřebitel tedy žádám, dle § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u Vaší společnosti reklamovat. Žádám o nápravu za neposkytnutí služby. Způsob uplatnění reklamace je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
Od doby sloučení s Vodafone + UPC je poskytování služeb více než tristní, spíše katastrofické. Každý měsíc se musí řešit nějaký problém.
Číslo smlouvy: 5070344
S pozdravem,
Petr Černý
Snížení ceny za poskytované služby
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Černý,
mrzí mě, že máte potíže s připojením.
Ráda bych Vás ujistila, že sloučení UPC s Vodafonem nemá s touto situací nic společného. Příjem signálu jde i nadále přes původní optické rozvody od UPC a v tomto směru tedy k žádné změně nedošlo.
Určitě se s Vámi na celou situaci podíváme a případně také zajistíme kompenzaci, když nás kontaktujete na e-mailové adrese poradime@vodafone.com.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobry den,
Dekuji za reakci. Na danou adresu jsem psal jiz pri zakladani tohoto podnetu. Prozatim bez reakce z Vasi strany.
Petr Cerny
Dobrý den, pane Černý,
na e-mailové dotazy odpovídáme do 5 dnů. Váš e-mail jsem dohledala a zjistila jsem, že už ho kolegyně předala na příslušné oddělení. Naši specialisté Vás budou kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyreseno
Vzhledem ke komentáři stížnost uzavíráme.