Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#44522Neoriginální díly iPhone SE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2020, před 4 lety

Lucie Foglová

Znění stížnosti

Před rokem jsme zakoupili dva telefony iPhone SE. Na jednom jsme rozbili obrazovku, proto jsme ji nechali vyměnit. Opravářem jsme byli informováni, že původní obrazovka nebyla originální. K pochybnosti nad originalitou obrazovky nás vedl i fakt, jak snadno se u obou telefonů rozbila, přestože jsou telefony v ochranném pouzdru a s "panzer glass". Nabíjecí kabely nelze propojit s MacBook Air 2017, s MacBook Pro ani s MacBook Air 2011, což nás rovněž vede k pochybnostem nad originalitou. Baterie u obou mobilů jsou po roce velice slabé a nestabilní.
Při zakoupení obou telefonů jsme byli telefonicky ujištěni, že se jedná o originální zboží. Firma měla na svých stránkách informace o držbě certifikátu na prodej telefonů společnosti Apple.


Produkt

iPhone SE


Požadované řešení

Zákaz klamání zákazníků ohledně originality produktu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 13:42, před 4 lety

Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit i z důvodu uvedeného v ust. § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Ochranu práv duševního vlastnictví mají jako dozorové orgány na starosti úřady Celní správy. Na tyto úřady je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím následujících webových stránek: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2020 20:03, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.