Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Koupila jsem v Kauflandu mrkev 16 kg.
Až u pokladny jsem si všimla, ze některé sáčky jsou mokré a mrkev shnila. Zboži jsem zběžně přebrala a dva sáčky "akční" mrkve jsem nechala slečně pokladní. Zbytek zaplatila a šla čekat na odvoz domu. Jsem sama se třema dětmi, ale občas se mi podaří domluvit odvoz nákupu. Odvoz přijel, dovezl nás domů a musel jet pryč. Kdyby nemusel, jela jsem se zbožím hned zpět, protože veškerá mrkev, co jsem zakoupila byla shnilá nebo aspoň částečně nahnilá. Vybalila jsem ji, vykrájela co se dalo a dala do ledničky v naději, že se hniloba zastaví. Nestalo se tak, takže z 14 kg mi zůstala použitelná tak dvě kila.
Člověk spoléhá na to, že v Kauflandu je vše čerstvé, jak praví reklama, ve spěchu si v klidu nakoupí a doma ho čeká takové rozčarování.
Mám to poučení pro příště. Určitě už si dám větší pozor, co dávám do košíku.
Mrkev 1 kg balená
vrácení peněz, účtenku mám
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stížnost je vyřešená vstříctností společnosti Kaufland. Děkuji za toto vyřešení a doufám, že mé nakupování tady bude nadále spokojené.