Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
O2 mi zmenili smlouvu BEZ MEHO SOUHLASU. Poslali mi zpravu na e-mail, ktery jsem oznamila neplatny jiz nekolikrat (O2 Kaufland Mlada Boleslav), nedivam se na nej.
Oni sami neprijmou zruseni smlouvy jinak nez telefonem (dlouha cekaci doba), aby to bylo nahrane (mi rekli v O2 butiku Olympia Mlada Boleslav).
CHCI ZMENIT SMLOUVU ZPET.
Smlouva
Zmenit smlouvu na drivejsi.
|
Tweet |
Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením na provozovnách a webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí zákazníka prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým mu doručuje vyúčtování, a poučit ho, že může smlouvu bez sankce ukončit. Chce-li se spotřebitel vyhnout překvapivému vyúčtování podle nových pravidel, je třeba si hlídat upozornění doprovázející vyúčtování ceny služeb. Právě zákazníkem zvolená forma pro vyúčtování určuje způsob, jakým se o chystané změně zákazník dozví.
Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.
Hezký den,
abychom se na Vaši smlouvu mohli podívat, prosím o doplnění do sekce neveřejných údajů číslo Vaší služby, o kterou se jedná a celé datum narození.
V případě, že by se Vám doplnění údajů zde nedařilo, prosím o zaslání údajů na náš email info@o2guru.cz, spolu s odkazem na tento dTest.
Zrušení služby se dá provést nejen telefonicky, na prodejně, ale i písemnou formou na sídlo naší společnosti (detaily uvádíme na stránce https://www.o2.cz/osobni/odchod-od-o2).
S pozdravem
Monika Morysová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Hodnocení:
Komentář: Sla jsem do jine prodejny a tam jsem dostala detailni odpoved, rozdilnou od prvni odpovedi.