Společnost


Petr Tomeček

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4453Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2014, před 10 lety

Michal Mraz

Znění stížnosti

Dobrý den,

4.4. 2014 jsem koupil v e-shopu Mobily Ostrava Sony Xperia Z.

29.7. 2014 - 19.8. 2014 byl reklamován s vadným sluchátkem - dalo se telefonovat pouze přes reproduktor.

Mobil se mi vrátil s údajně vyměněným dílem, ale mobil se choval úplně stejně, jako kdybych ho nikam neposlal.

Při druhé reklamaci 26.8. 2014 - 22.9. 2014 mi napsali, že se závada neprojevila.

Poslali mi ho zpět a tel. pořád stejně nefunguje!

Děkuji, Michal


Produkt

Mobil Sony Xperia Z


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2014 16:14, před 10 lety

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. V takovém případě je na prodávajícím, aby prokázal, že vada nebyla na výrobku přítomná při převzetí. Toto ustanovení se však nevztahuje na případy, kdy kupující nekupuje telefon pro osobní potřebu, ale takzvaně na IČO.
V takovém případě by si kupující-podnikatel měl vystavit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat povahou a existencí vady. Pokud nebyla prodávajícím poskytnuta záruka za jakost, měl by kupující prokázat, že reklamovaná vada byla na zboží již při převzetí. Seznam znalců je dispozici na www.dtest.cz/soudi-znalci nebo na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 16:20, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.