Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#44530Opět stržení peněz z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2020, před 4 lety

Pavel Šmehlík

Znění stížnosti

Opět stržení peněz z ůčtu ikdyz jsem pred pul rokem resil s nimi emailem zrušení ůčtu. půl roku klid. ted po půl roku opět najednou stržena častka 2394,-kč. Už bych to fakt chtel doresit a tuhle častku vymahat jelikoz jsem vse c nimi spolecneho zrušil a nepouživam. a tady na stížnostech se moc nedozvím. a řešení s nimi emailem je marny stejne zas casem jen tak strhnou penize. jsou to zlodeji milenia. tady je znení jejich poslední odpovedi-
děkujeme za Vaši zprávu.

Automatickou prolongaci svého prémiového členství můžete vypovědět prostřednictvím FAX-u, dopisu či emailu.

Bez ohledu na skutečnost, kterou formu výpovědi si zvolíte, je v daném případě (v zájmu dohledání správného profilu) potřebné použít náš Výpovědní formulář.
Výpovědní formulář je možné stáhnout přímo ve Vašem profilu v sekci „Můj profil“ - „Nastavení“ - „Vaše členství“ - „Změnit“ (formulář již obsahuje Vaše ID a emailovou adresu).

Výpověď prostřednictvím FAX-u :
Zašlete prosím vyplněný a podepsaný formulář na následující číslo: 0042 022 720 49 26

Výpověď prostřednictvím dopisu:
Zašlete prosím vyplněný a podepsaný formulář na následující adresu:

Interdate S.A.
13 rue du Commerce
L-1351 Luxembourg

Výpověď prostřednictvím emailu:
Zašlete prosím sken vyplněného a podepsaného formuláře jako přílohu emailu (ve formátu pdf, jpg nebo gif).


S přátelským pozdravem,
Váš tým C-date
____________________
email:service@c-date.cz
https://www.c-date.cz/

Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Obchodní rejstřík: B158 155
Člen správní rady: Laetitia Pateau

02/19/2020 19:10 - pavlass@email.cz wrote:
please close and delete your company profile. I no longer want to use your services.de this day

Věc - Delete profile C-date.
ID - 6GZAJG31
land - Czech republic


Požadované řešení

vratit penize a zrusit muj učet u nich


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 01:07, před 4 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat. Závazek v logice výše uvedeného by tak skončil uplynutím původně sjednané doby a nebylo by možné po spotřebiteli požadovat poplatek spojený s automatickou prolongací. Přesto doporučujeme spotřebitel z preventivních důvodů závazek (navíc i) vypovědět.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2020 15:40, před 4 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2020 21:17, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2020 05:59, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.