Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 31.07.2020 podpísaná prihláška a plna moc s ľahkou obeťou dôchodkyňou , od tohto dátumu vypnutý telefón zástupcu, ktorý spisoval prihlášku a plnú moc . Dňa 04.08.2020 odoslané odstúpenie od prihlášky , prijaté 06.08.2020 CVR ( potvrdené prevzatie doporučenej zásielky). Od toho dátumu nie je možné sa do CVR dovolať, jednoducho nikto nezdvíha telefón ( niekoľko krát denne volané ) a ani neodpovedá na dorat odoslaný z ich stránky kde sa doťazujem, aký majú oni termín na potvrdenie odstupenia , keďže my sme termín na odstúpenie dodržali .
Okamžite zaslanie písomného potvrdenia o odstúpení, nakoľko z našej strany bola dodržaná lehota.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.
Jestliže spotřebitel zaslal odstoupení od smlouvy v dané lhůtě, doporučujeme mu, aby si uchoval veškerou dokumentaci, která tuto skutečnost prokazuje. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Pro úplnost uvádíme, že dozorovou činnost a mimosoudní řešení sporů vykonává, Česká obchodní inspekce u zprostředkovatelů a Energetický regulační úřad u držitelů licence (=dodavatelů).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.