Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#44536Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2020, před 4 lety

Miroslava Ondrová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 21.08.2020 v 7:23 hod mi bylo sms zprávou sděleno, že mi bude zásilka DR1489204373C doručena mezi 8-14 hod. Na zásilku jsem čekala, nikam jsem se nevzdálila a ve 13:05 mi přišla sms zpráva, že si mám zásilku vyzvednout na poště Brno 2 z důvodu, že se řidiči nepodařilo zásilku doručit. V ranní zprávě bylo uvedeno i tel. číslo řidiče, na které jsem se pokoušela po 13 hod dovolat, ale účastník byl nedostupný. Firmě, u které jsem si zboží objednala jsem uhradila i 83,- Kč za dodání zásilky. Chtěla bych vědět, proč mi zásilka nebyla doručena i přesto, že jsem na ni celý den čekala. Zásilku mělo doručit Depo 73 a jméno řidiče je p. P. P. Asi měl pan řidič jiné páteční aktivity a tak bylo jednodušší vrátit se zpátky na depo a jít domů než nám zásilky v uvedeném časovém rozmezí doručit.


Požadované řešení

Žádám o vysvětlení, proč mi zásilka nebyla doručena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2020 08:47, před 4 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.