Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zdravím , chcel by som požiadať o zrušenie členstva na stránke be2 , nežiadam o vrátenie peňazí iba žiadam o to aby sa moj účet a VIP zrušilo a už som nezaplatil nič viac a nemal so stránkou nič spoločné , je to ešte len druhý deň od zaplatenia a na stránke som sa dočítal že do 14tich dní mám právo na odstupenie od zmluvy za vyriešenie vopred ďakujem.
zrušenie člentva a účtu na stránke be2.
zrušenie člentva a účtu na stránke be2 ,aby nepokračovalo stahovanie peňazí.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.
Právní jednání spočívající v odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat v dané lhůtě přímo společnosti. Portál VašeStížnosti.cz slouží především ke zprostředkování mimosoudního řešení spotřebitelských sporů a je založen na principu dobrovolnosti (společnost není povinna reagovat), což v konečném důsledku znamená, že společnost by se o jednání spotřebitele učiněném skrze tento portál nemusela vůbec dozvědět. Takové jednání by vůči ní nemělo právní účinky.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.