Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
V Brně, dne 30.07.2020
Dobrý den.
Včera, tj. 29.07.2020, 04:20 - 06:50, Autobusový spoj N866 (číslo rezervace: 1082691588) jsem jel z Brna do Prahy. Zakoupil jsem si přes vlastní Kreditovou jízdenku (Kód: CGK24T9DTG4) jízdenku s místenkou v autobusu (1C tzv. Panorama). Autobus byl jen jednopodlažní, navíc všechny čtyři sedadla za řidičem byla pro využití cestujícími vyřazena z provozu (stahovacími gumami přes horní rukojeti sedadel) a k použití byla sedadla až od 2.řady sedadel pro cestující. Prosím o vrácení částky za nevyužité sedadlo "Panorama".
Děkuji za informaci o vyřešení reklamace.
S pozdravem a přáním pěkného dne Milan Šimáček
29.07.2020, 04:20 - 06:50, Autobusový spoj N866 (číslo rezervace: 1082691588)
Vrácení částky za nemožnost využití uhrazené místenky.
Bylo již zasláno E-mailem v Brně, dne 30.07.2020, do dnešního dne jsem neobdržel žádnou zprávu o vyřešení požadavku - viz výše.
Děkuji za pochopení.
|
Tweet |
Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, může spotřebitel žádat poměrné vrácení jízdného.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.