Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#44543Nákup cukru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2020, před 4 lety

Stanislav Kraus

Znění stížnosti

Dobrý den.V sobotu 22.8.2020 jsme navštívili váš obchod v Hlinsku.Chtěl jsem si koupit, kromě jiného i cukr pro mé včely.Potřeboval jsem 100kg.Bohužel jsem se setkal nevolí jak u zaměstnanců,tak i u ochranky.Hlavně jednání ochranky mě překvapilo, vyhrožováním a urážkami.Zástupce vedoucího mě nechala všechen cukr vyložit na pás.Prý jestli nekradu.40kg mě bylo odebráno, že si mám jít ještě jednou.Stejně jsem si 100kg odvezl,ale s větší buzerací.Připadl jsem si jako zloděj.
Kraus Stanislav


Požadované řešení

Lepší přístup k zákazníkovi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2020 03:14, před 4 lety

U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2020 23:17, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.