Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den.V sobotu 22.8.2020 jsme navštívili váš obchod v Hlinsku.Chtěl jsem si koupit, kromě jiného i cukr pro mé včely.Potřeboval jsem 100kg.Bohužel jsem se setkal nevolí jak u zaměstnanců,tak i u ochranky.Hlavně jednání ochranky mě překvapilo, vyhrožováním a urážkami.Zástupce vedoucího mě nechala všechen cukr vyložit na pás.Prý jestli nekradu.40kg mě bylo odebráno, že si mám jít ještě jednou.Stejně jsem si 100kg odvezl,ale s větší buzerací.Připadl jsem si jako zloděj.
Kraus Stanislav
Lepší přístup k zákazníkovi
|
Tweet |
U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.