Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, rovněž se potýkám se společností Content for mobile, kdy mému synovi přišlo několik sms zpráv o objednání předplatného. O2 se k tomu postavilo odmítavě, že nárokovat platbu zpět mám u poskytovatele :( Prosím o nějaké další zkušenosti, po blokaci těchto sms ze strany O2 Vám pořád chodí tyto smsky, nebo jakým způsobem se Vám podařilo předplatné zrušit? Vždyť o této společnosti na internetu (kromě stížností) není ani zmínka, vůbec tedy nechápu, jaké služby nabízí, případně jak s nimi komunikovat. Nehodlám ale platit za něco, co jsme si neobjednali, nic nepotvrzovali.
Content for mobile - jaká služby to je, ani nevím
V tuto chvíli potřebuji vědět, jak službu zrušit, na základě zkušenosti ostatních poškozených, případně, jak řešit nárok na vrácení peněz zpět, můžeme i společnou formou.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.