Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44546ÚČTOVÁNÍ PLATEB

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2020, před 4 lety

Lucie Heková

Znění stížnosti

Dobrý den, rovněž se potýkám se společností Content for mobile, kdy mému synovi přišlo několik sms zpráv o objednání předplatného. O2 se k tomu postavilo odmítavě, že nárokovat platbu zpět mám u poskytovatele :( Prosím o nějaké další zkušenosti, po blokaci těchto sms ze strany O2 Vám pořád chodí tyto smsky, nebo jakým způsobem se Vám podařilo předplatné zrušit? Vždyť o této společnosti na internetu (kromě stížností) není ani zmínka, vůbec tedy nechápu, jaké služby nabízí, případně jak s nimi komunikovat. Nehodlám ale platit za něco, co jsme si neobjednali, nic nepotvrzovali.


Produkt

Content for mobile - jaká služby to je, ani nevím


Požadované řešení

V tuto chvíli potřebuji vědět, jak službu zrušit, na základě zkušenosti ostatních poškozených, případně, jak řešit nárok na vrácení peněz zpět, můžeme i společnou formou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2020 07:53, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2020 20:05, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.