Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tento měsíc,mi namontovali parabolu pro TV. Při zprovoznění technik
zjistil,že kabely od Internetu-vzduchem jsou osazeny 4 pinovými konektory místo 8 pinovými.Proto nefunguje archiv pořadů.Obrátil
jsem se na podporu a kontaktoval mne operátor.Bohužel neměl dostatečné
technické schopnosti, aby pochopil, že TV parabola a Internet vzduchem
musí vzájemně komunikovat.Na tento hovor jsem vyplnil dotazník všechno za 5.Nyní jsem dostal vyúčtování kde mám navíc 362 kč za komunikaci s
vaší podporou,reklamoval jsem nefukční službu a ještě za to mám platit. Do dnešního dne mne nikdo nekontaktoval aby problém vyřešil.Protože TV z paraboly nefunguje kompletně žádám o slevu z měsíčního paušálu.
Požaduji opravu, nebo výměnu LAN kabelů z přijímač Internetu do modemu
a z modemu do televizoru
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služby nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.