Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem parfém,místo toho přišel flakon,žádný parfém, lahvicka z rozprasovacem,bílá z nějakou navonenou vodou anonymní. Totální podvod na,trestní oznámení které podávám.Obavam se,že pokud balíček pošlu zpět na uvedenou adresu nikdo ne bude.Davam podnět policii ČR.jsem hodně nespokojena.
Objednala jsem parfém Vůči,přišla umělohmotný lahvicka z rozprasovace a nějakou ovonenou vodou uvnitr.Zadne označeni, zadny nazev,zadne originální balení, ktere inzerovali na seznamu.ou
Chtela bych parfemy vrátít,a obdržet zpet penize,pokud bych toto nedošlo podám trestní oznámení a podnět policií ČR,ke trestnímu stíhání.
|
Tweet |
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.