Počet nahlášených stížností: | 147 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
dobrý den, mám problém se sekačkou hecht ,dávám ji na již 3 ti reklamaci skrz pojezdu který 2krát uznaly a po 3ti reklamaci mi ji neuznali napsali vada pojezdu vznikla běžným opotřebením a zanedbaná údržba ze strany zakazníka. Přitom od poslední reklamace jsem sní nasekl tak 4-5 hodin ,nevim co u nich znamená zanedbaná údržba a prace ve zvýšeném zátěži,ale olej mněním podle předpisu výrobce.Motor je opravdu v dobrám stavu si troufam tvrdit ale pojezd je ve špatné jakosti a pokaždé to jenom nějak polátali a třetí stejná zavada aby nemuseli sekačku mněnit nebo vracet peníze tak neuznali záruku. Sekačka je určena do sečení ploch 1600m2 a ja mám zahradu 400m2,v minimální stoupání.Je možné že někdy nejaký kamínek může seknout a poškodit nůž ale já nikdy nuž sečící nereklamoval ale pojezdy ktere by mněly vydržet víc než zaruku stroje .proč potom prodávají sekačku s kterou se neda sect .
Motorová sekačka hecht 5556
výměna zboží ,protože je to třetí problem s pojezdem a stalo mně hodně casu a peněz dopravit sekačku do servisu ,nehledě nato že jsem pokaždě musel cekat než ji opraví...
|
Tweet |
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.
O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí a další reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení či výměnu věci. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně (resp. pro opětovný výskyt vady), což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
Vaši stížnost prověřil vedoucí centrálního servisu. Dle jejich zjištění byly na stroji zjištěny poškozené pastorky pojezdu včetně čepů pojezdu, poškozený kryt levého zadního kola, poškozený kryt pojezdu. Dále bylo zjištěno poškozené šasi u pravého zadního kola. Stroj celkově vykazuje známky zanedbané údržby a práce ve zvýšené zátěži. Poškozené šasi může být také jednou z příčin špatně fungujícího pojezdu. Ani jedna z těchto závad se nevztahuje na záruku. Pastorky jsou spotřební materiál a na ty se taktéž nevztahuje záruka.
V případě, že budete mít zájem využít servisní služby spojené s Vašim výrobkem, kolegové na pobočce se Vám budou velmi rádi věnovat. S pozdravem P.Chrudimský, Hecht Motors.
Dobrý den,
taky mi to nedalo jelikož od minule reklamace jsem nenasekl ani 5 hodin a dal jsem sekačku na odborné posouzení ,s posouzení vyplývá že jde o konstrukčně špatně řešený typ pojezdu (pokud se podíváte např: bazos.cz všichni co prodávají sekačku hecht tak s nefunkčním pojezdem) tedy vada materiálu takže pokud je sekačka v záruce mněla by se na ni vztahovat záruka ,potom ta prasklina krytu kola nemá žádný vliv na funkci pojezdu,nůž sekačky sice mněl náraz ale taky nemá vliv na funkci pojezdu. Jak píše pan opravář Vošta Pavel.Sám se technik divil že to neuznali na záruku že tohle se běžně uznává i u hobby společnosti jak ste vy. Takže poprosil bych o zaslání telefonního čísla na managera firmy hecht .děkuji Miroslav Fray
Dobrý den,
pro komunikaci s vedoucím servisních poboček použijte, prosím, e-mail palicka.radovan@hecht.cz. Děkujeme
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.