Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#4458Vyřízení pojistky nevýhodně pro zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2014, před 10 lety

Tomáš Volf

Znění stížnosti

U Alzy jsem si ve slevě koupil čtečku Prestigio MultiReader Kite PER3664BC a spolu s ní i prodloužení záruky a pojistku na dva roky. To se mi vyplatilo, protože se mi čtečku opravdu podařilo poškodit (prasknutí displeje). Na pobočce jsem jí tedy předal k vyřízení pojistky a zaměstnanec mě ujistil, že mi nepropadne prodloužení záruky. Po vyřízení pojistky jsem ale dostal dobropis na čtečku, který samozřejmě přikoupenou službu nezohledňuje a navíc tak přicházím i o slevu, pokud bych čtečku znovu chtěl. Takový přístup k zákazníkům mi přijde dost mimo mísu u takto velkého e-shopu.


Produkt

Prestigio MultiReader Kite PER3664BC


Požadované řešení

Místo dobropisu výměna zboží, nebo alespoň proplacení přikoupených služeb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2014 16:25, před 10 lety

Tento případ je odlišný od nároku z vadného plnění, proto jsou důležité sjednané podmínky v pojištění co se týká pojistného plnění. Plněno tedy bylo z titulu pojištění a to nemělo na samotnou kupní smlouvu vliv, i když pravděpodobně došlo k vrácení zboží. Vzhledem k tomu, že prodloužená záruka je vázána na smlouvu kupní, nemá na její existenci plnění z pojistky vliv.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 12:59, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.