Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#44583Reklamace poplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2020, před 4 lety

Jaroslava Hlovačevská

Znění stížnosti

Již od dubna řeším vymazání položky O2 Security pro mobil na mnou spravovaných 3 číslech. Opakovaně jsem byla v Žatci na pobočce a žádala vymazání,pokaždé mi bylo zděleno,že je vymazáno a v následujícím vyúčtování opět strženo. Po žádosti na O2 lince znovu to samé. Položka jen 29 Kč za číslo,ale proč mám plat za něco co si již nepřeji. Již nevím kam se obrátit. Jsem 20 let zákazníkem a tento přistup se mi nelíbí.


Požadované řešení

Žádám o vymazání z vyúčtování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 10:57, před 4 lety

Vyjádřil-li spotřebitel opakovaně přání o změnu v rozsahu poskytovaných služeb a bylo-li mu ze stany společnosti vyhověno, pak společnost nemůže spotřebiteli účtovat službu, kterou mu podle vyjádření svých zaměstnanců zrušila.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2020 14:08, před 4 lety

Hezký den,
omlouvám se, pokud jste opakovaně žádala o zrušení služby O2 Security a nebyl-li váš požadavek vyřízen. Nyní jsem deaktivaci na všech vašich číslech zajistila. Jestliže pak budete souhlasit, poplatek za předchozí období a aktuálně účtované období vám vrátím formou kreditu ve výši 6*39 Kč, který by vám snížil následující vystavené vyúčtování.
Požádám o potvrzení, zda s tímto řešením souhlasíte.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2020 07:04, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2020 11:37, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.