Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 28. 4. 2020 jsem prevzal zasilku dvou balicku, s kterymi jsem souhlasil, aby mi byly odeslány. Jeden jsem otevrel a zacal preparat Omega Marine Forte + uzivat. Po dvou mesicich jsem si nechal udelat krevni testy a nejen, ze se moje vysledky, jak avizuje reklama, nezlepsily, ale dokonce se trochu zhorsili. Chtel bych odstoupit od smlouvy, protoze pripravek nefunguje, ale nevim, jaka mam na to prava. Je to dele nez 14 dni a uzavreno to bylo pres telefon.
Dekuji, s pozdravem R. Vilikus
Omega Marine Forte + nefunguje jak je deklarovano
Vraceni zbyleho zbozi a vystaveni uctu na zbozi jiz spotrebovane, abych nemusel dodrzet lhutu 1 roku, kdy smlouva plati. Navic je automacicky se prodluzujici.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.
V případě, že věc takové vlastnosti nemá, je nutné zboží reklamovat. Dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má prodávající na vyřízení reklamace včetně odstranění vady 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí lhůty se pak považuje za podstatné porušení smlouvy, které spotřebitelce umožňuje na základě § 2002 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy. Vzorový formulář pro dostoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Vilikusi,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Produkt OmegaMarine Forte+ je vysoce kvalitní doplněk stravy vyrobený v Norsku, který napomáhá správné funkci srdce, mozku a očí a pomáhá udržovat zdravou hladinu cholesterolu. U tohoto, jako i u ostatních potravinových doplňků doporučujeme užívat dlouhodobě, nejméně však alespoň tři měsíce, aby se účinky projevily naplno.
Dovolte mi Vás informovat, že Váš požadavek na zrušení pravidelného zasílání produktu OmegaMarine Forte+ byl k dnešnímu dni vyřízen. Příští zásilka Vám tak automaticky odeslána nebude. Roční balení zasíláme ve formě dvou lahví, tedy pokud máte alespoň jednu lahev neotevřenou, zašlete nám ji doporučeně zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Jakmile bude zásilka doručena zpět do našeho skladu, příslušný počet faktur bude stornován.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zbozi jsem odeslal a cekam,zda se mi firma ozve ohledne dalsiho postupu ci platby faltur za jedno ze dvou baleni. Jedno js3m posilal zpet neporusene.
Vážený pane Vilikusi,
dovolte mi Vás informovat, že Vámi vrácená lahev produktu OmegaMarine Forte+ byla dne 25.9.2020 doručena zpět do našeho skladu. K dnešnímu dni neevidujeme žádnou pohledávku k úhradě a smluvní vztah tímto považujeme za ukončený.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dekuji velmi za vyrizeni. R. V.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.