Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, vrátil jsem se po 30 letech ze zahraničí do ČR a nakupuji ve vaších prodejních pobočkách a stalo se mi již x krát, že v prodejně jsou produkty v akci za zlevněné ceny a u pokladny mi účtujou ceny původní, bez akce. Ze začátku jsem si myslel, že je to nedopatření nebo chybička skladníka nebo nedbalost ale když se mi to stalo po třetí a po čtvrté , tak si myslím, že je to úmyslně!!! A stalo se mi to i v Albertu, v Lidlu,...... Mám dojem , že je to nový systém okrádání klienta na úkor Hypermarketu vedoucím nebo ředitelem pobočky, protože do centrály fakturujou ceny produktů v akci a u pokladny plnou cenu, tím pádem kde končí nebo v čí kapce končí ten rozdíl peněz mezi normální cenou a cenou v akci???
Děkuji, těším se na odpověď
S pozdravem
Libor Civin
Akce
Prověřit vedoucího nebo ředitele pobočky
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc. Pokud prodávající nabízí členům svého věrnostního programu zvýhodněnou cenu, je povinen u zboží jasně a srozumitelně informovat o obou cenách, tedy i o ceně beze slevy.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.