Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#44590Nedoručené výzvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 30 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2020, před 4 lety

Oleksandr Matvjejev

Znění stížnosti

Dobry den,
Na adrese Melodicka 3, Praha 13 15800 neustale nefunguje postak, uz jsem se byl 2 krat stezovat primo na poste ale je to k ni cemu. Nenosi mi baliky a nedava vyzvy ze jsou na poste. Baliky me zase odeslou zpet do ciny a ja prijdu o penize...tento rok uz je to pres 4000Kc. Jak se mohu branit teto situaci? Jak mohu ziskat penize zpet za veci ktere nikdy nedostanu? Vyhodte toho cloveka ktery nedela svou praci, vsichni na poste krouti hlavou ze za to nemuzou ale me ty penize a veci nikdo nevraci. Aliexpress mi nevratil za zbozi ktere jste vy ,,posta,, nedorucili a odeslali zpet ani korunu.


Požadované řešení

Vyhodte blba ktery roznasi moji ulici, vratte me moje zbozi nebo penize, vse mohu dolozit v aplikaci aliexpress


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 08:59, před 4 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.