Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,od 14.8 se snažím řešit problémy s internetem na doma. Stále semnou nikdo nekomunikuje a nikdo neresi problém. Byl mi zapůjčen špatný modem na provozovně v benesove. Od Te doby bylo už na pobočku zasláno několik emailu aby me kontaktovali a nějak problém vyresit. Bouzel stále bez jediného kontaktu. Tim pádem nedostávám služby ktere si platim částkou 1600kc mesicne. Od Te doby už jsem ztratil vice jak 2 hodiny sveho drahoceneho casu telefonováním.
Internet na doma
Výměna modemu za jiný který bude fungovat jak má. Nebo ukončení smlouvy s proplacením zakoupeného modemu který jak mi bylo řečeno na datového podpoře je úplně k ničemu ale vodafone ho kupuje za velice výhodnou ceny.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Erdte,
prosím pošlete nám bližší informace k této záležitosti přes kontaktní formulář na https://tam.je/dotazdtest, rádi se na to s Vámi podíváme a odpovíme Vám e-mailem nebo zavoláme.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: K teto společnosti bych jen řekl že jak mile vyprší smlouva rusim jejich služby a už od nich nic nechci.