Společnost


Sweet Garden s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4460Odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2014, před 10 lety

Jana Berková

Znění stížnosti

Dne 3.9.2014 Jsem si na předváděcí akci této firmy koupila sadu nádobí grande za 20.000,- kč. Od této smlouvy jsem odstoupila pís. doporučeným dopisem 5.9. a dopisem s dodejkou dne 12.9. Doporučený dopis firma obdržela, potvrdila převzetí. Při tel.kontaktu mi bylo sdělěno,že pro zboží firma pošle kurýra, který převezme vrácené zboží a přiveze peníze. Při dalších telef. firma již pouze sděluje,že věc řeší a zavolají zpět, což neučiní. Pokusila jsem se zboží vrátit firmě osobně na adresu Marešova 643, Praha, na této adrese však mají pouze virtuální sídlo. Nevím zda mám zboží odeslat poštou, nebo trvat na osobním předání.


Produkt

Grande sada AML, indukční vařič 2ks, T nože 1 ks, konvice KC 1 ks


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2014 09:30, před 10 lety

Pokud nejsou splněny podmínky § 1835 občanského zákoníku, je spotřebitelka povinná zboží vrátit na své náklady. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Spotřebitel nemusí zboží vracet na své náklady v případě, že zboží bylo dodáno do jeho domácnosti prodávajícím a povaha zboží jej neumožňuje odeslat obvyklou poštovní cestou. V takovém případě by bylo nutné vyzvat společnost, aby si zboží dle § 1835 občanského zákoníku vyzvedla ve spotřebitelovi domácnosti. Důležité je, aby spotřebitelka mohla prokázat, že zboží vrátila, nebo se jej pokusila vrátit.
Upozorňujeme spotřebitelku, že faktické vymáhání práva může být obtížné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2015 11:16, před 10 lety

Společnost se nám bohužel nepodalořilo kontaktovat. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.