Společnost


Lidová energie s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#44601Placení pokuty,nekomunikují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2020, před 4 lety

Petr David

Znění stížnosti

Dobry den, jmenuji se Petr DAVID PLYN A ELEKTTŘINU mám psané na Podnásepní 379/10, 60200 Brno . V roce 2017 byli u nás s
Českých aukci , podepsali jme to , nebo řekli , že nebudee měnit dodavatele .Podepsali za nás plyn i elektřinu s lidovou energii. Ja jsem podepsal dodatek na plyn s innogy , aý po podepsání smlouvy s innogy nám Lidová energie oáila , že nás přebíraj ,nebyli ochotní nám poslat smlouvu půl roku. Museli jsme zaplatit innogy smluvní pokutu 12 800 Kč až po půl roce jse se dovědeli , že LIdová energie má pokutu 4 000 Kč .Na začatku jsme ji opakovaně poslaly poštou výpověd smlouvy a i e- mailem , nerespektovali to.Na innogy řekli , že by nám Lidová energie měla vrátit tu smluvní pokutu. Druhý problém podepsali smlouvu 2017, tak jsem byl na innogy poslat výpověd ze smlouvy ,ale Lidová energie to počítá od datum , kterým nás přebrala v roce 2019 takž smlouvu dali do roku 2022. A třetí problém psala jsem jim na e - mail nejsou mi ochotní poslat smlouvu na elektřinu, chci ji vypovědět určitě je podepsaná v roce 2017 a mně končí smlouva s innogy na elektřinu v roce 2021 a chcú mně přebrat , poslal jsem výpověd na elektřinu a nevím či ji budou akceptovat.Problém je ,že se ji nedá dovolat,nereagují na e -maily,ani na výpovědě poslané poštou.

Děkuji David Petr


Produkt

přepis energii


Požadované řešení

mimosoudni vyplacení pokuty,ukončit smlouvy Lidovou energii


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2020 09:57, před 4 lety

Vyjádření je spíše obecného charakteru, neboť obsah stížnosti není příliš srozumitelný.

Ohledně smluvní pokuty za nedodržení povinností je naprosto klíčové, kde byla ve smlouvě obsažena. Dle nálezu Ústavního soudu, sp. zn. I. ÚS 3512/11, platí, že v rámci spotřebitelských smluv ujednání zakládající smluvní pokutu zásadně nemohou být součástí tzv. všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné. Pokud je ujednání o smluvní pokutě pouze součástí obchodních podmínek, tak je ve vztahu ke spotřebiteli překvapivé a pro něj neúčinné. Spotřebitel tedy není zásadně povinen k úhradě této vymáhané částky.

Co se týče výpovědi, dle § 11a odst. 3 zákona č. 458/2000 Sb., energetický zákon, platí, že uzavře-li spotřebitel smlouvu o dodávkách elektřiny nebo plynu, může ji navíc vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek, a to zcela bez sankce.

Doporučujeme jako vhodný postup zprostředkovateli odvolat plnou moc. Doporučujeme kontaktovat přímo společnost, a to nejlépe ve formě doporučeného dopisu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2020 18:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.