Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44602Neoprávněný naúčtovaný poplatek, za služby, které jsme si neobjednal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2020, před 4 lety

Marie Kučerová

Znění stížnosti

Znění stížnosti
Dobrý den,

12.1.2020 mi přišla vítací SMS z mobile4fun a informace o tom, že mám týdenní předplatné na 99 Kč s informací, že zrušit se dá na uvedené adrese:
https://www.mobile4fun.mobi/cs-cz/unsubscribe_links,420255786511.

Nicméně v první řádě, jsem se nikde neregistrovala a nikde jsem nezadávala, že bych chtěla nějaké členství. Zároveň na těchto pochybných stránkách nic jako "zrušení odběru není". Takže reálně se odběr nedá zrušit. Žádné služby na stránce mobile4fun jsem nevyužila a ani využívat nebudu.

Zároveň jsem psala e-mail na adresu: mobile4fun.cz@silverlines.info s prosbou o zrušení předplatného, registrace a vyřazení z databáze a zatím bez odezvy.

Prosím o pomoc v řešení této věci. Vrácení neoprávněného ztržení platby 99 Kč, zrušení předplatného, registrace a vymazání osobních údajů z databáze.
Zároveň prosím společnost o zaslání potvrzení o zrušení veškerých výše zmíněných věcí.

Děkuji


Produkt

Produkt Předplatné na služby stránky mobile 4 fun.


Požadované řešení

Okamžité odstoupení placení předplatného 99 Kč týdně. Vrácení ztrženého poplatku. Žádnou vaší službu nevyužívám.
Okamžité ukončení závazku mezi mnou a společností Content for mobile.
Smazání předplatného, registrace, účtu, veškerých mých osobních údajů ve vaší databázi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 12:55, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2020 07:38, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.