Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Z telefonního čísla 9030999 prisla zprava, ze 99 Kc za sluzbu Youbster na telefonni cislo 777965075. Sluzba nebyla nikdy objednana, uzivateli neni vice nez 18 let. Za sluzbu bylo vlastniku telefonu Daniel Pelikan odecteno 10.4.,12.4.,1.5.,12.5.,1.6., 12.6., 26.6.,3.7.,11.7.,25.7.,1.8. a 8.8. celkem za 1.188 Kc z Vodafone uctu.
Dalsi odecty jsou v nasledujicim vyuctovani za srpen 15.8., 23.8. Protoze sluzba nebyla nikdy poskytnuta, Pozaduji vrácení penez. Protoze byly penize neopravnene odecteny z meho Vodafone uctu.
Pro zruseni mela byt odeslana SMS ve tvaru STOP MOV na cislo 90303, ta bzla odelsana 17.4.
Pokud reklamace nebude resena v zakonem stanovene lhute 30 dni, bude nahlasena a preposlana do Ceskeho Telekomunikacniho uradu.
Dekuji,
Dagmar Pelikánová
Yubster
Vraceni penez
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.