Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#44605Vrácení peněz za službu Yubster REKLAMACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 minut 25 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2020, před 4 lety

Dagmar Pelikanova

Znění stížnosti

Z telefonního čísla 9030999 prisla zprava, ze 99 Kc za sluzbu Youbster na telefonni cislo 777965075. Sluzba nebyla nikdy objednana, uzivateli neni vice nez 18 let. Za sluzbu bylo vlastniku telefonu Daniel Pelikan odecteno 10.4.,12.4.,1.5.,12.5.,1.6., 12.6., 26.6.,3.7.,11.7.,25.7.,1.8. a 8.8. celkem za 1.188 Kc z Vodafone uctu.
Dalsi odecty jsou v nasledujicim vyuctovani za srpen 15.8., 23.8. Protoze sluzba nebyla nikdy poskytnuta, Pozaduji vrácení penez. Protoze byly penize neopravnene odecteny z meho Vodafone uctu.
Pro zruseni mela byt odeslana SMS ve tvaru STOP MOV na cislo 90303, ta bzla odelsana 17.4.
Pokud reklamace nebude resena v zakonem stanovene lhute 30 dni, bude nahlasena a preposlana do Ceskeho Telekomunikacniho uradu.
Dekuji,
Dagmar Pelikánová


Produkt

Yubster


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 13:53, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.