Společnost


Martin Štěpánů

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4462Neprovedená služba, sankce za vrácení zálohy bez smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2014, před 10 lety

Katka Pisarčíková

Znění stížnosti

Po zaplacení otočné kuchyně za 53 000 Kč ,nesmontoval, dodal pouze nepoužitelné segmenty. Další zálohu na dokončovací práce zkrátil o 8 500 Kč při reklamaci za nulovou aktivitu a předražení návrhu.


Požadované řešení

Žádám vrátit 10 000 Kč za montážní práce otočné kuchyně, dále 8 500 Kč doplatek zaplacené zálohy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2014 08:59, před 10 lety

Nedojde-li ke zhotovení díla na počkání, zhotovitel je povinen vydat objednateli písemné potvrzení o převzetí objednávky. Potvrzení musí obsahovat označení předmětu díla, a dále jeho rozsah, jakost, cenu za provedení díla a dobu jeho zhotovení. Zhotovitel je povinen dílo provést podle smlouvy, řádně a v dohodnuté době.

Až do zhotovení díla může objednatel od smlouvy odstoupit; je však povinen zaplatit zhotoviteli částku, která připadá na práce již vykonané, pokud zhotovitel nemůže jejich výsledek použít jinak a nahradit mu účelně vynaložené náklady. Odstoupením se smlouva ruší a strany jsou povinné vrátit si vše, co si plnily. Spotřebitelka uhradí pouze tu část nákladů, ze kterých má nějaký užitek a vykonané práce. Paušální storno poplatek, na kterém se strany nedohodly, účtovat nelze.

Objednatel je také oprávněn odstoupit od smlouvy i tehdy, je-li zřejmé, že dílo nebude včas hotovo nebo nebude provedeno řádně, a jestliže zhotovitel neučiní nápravu ani v poskytnuté přiměřené lhůtě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 08:47, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.