Společnost


BIOIZOL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44621Zaplacená proforma faktura, nedodané zboží a nevrácené peníze z www.bioizol.eu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2020, před 4 lety

Jiří Tesáček

Znění stížnosti

Objednal jsem zboží (konopné pazdeří) u Bioizol s.r.o., obdržel jsem proforma fakturu na částku 21 780 Kč vystavenou Bioizol s.r.o.,moje úhrada proforma faktury proběhla 3.10.2019.

Od té doby jsem se mnohokrát pokoušel domluvit se s Bioizol s.r.o. na dodání zaplaceného zboží, několikrát mi toto bylo přislíbeno, ale zůstávalo stále jen u slibů a nic se neuskutečnilo.

19.8.2020 jsem informoval Bioizol s.r.o., že požaduji vrácení platby za zaplacené a nedodané zboží. Od tohoto data již dodavatel nekomunikuje ani mailem, ani telefonicky.
25.8.2020 jsem ještě upozornil dodavatele, že v případě nevrácení platby toto budu nucen zkusit situaci řešit podáním trestního oznámení PČR (podvod, nedovolené obohacení).

Nyní se pokouším o řešení výše popsaného problému ještě touto cestou.


Produkt

Pazdeří 60ks balení po 20kg, celkem 1200kg


Požadované řešení

Požaduji vrácení mojí platby 21 780 Kč(viz. proforma faktura ) Kč z důvodu nedodání objednáného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2020 13:03, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 14:12, před 4 lety

Spotřebitel nám zaslal následující sdělení:

"Popsaný problém byl ve spolupráci s Bioizol s.r.o. dořešen, peníze byly v pořádku vráceny a moji stížnost považuji za úspěšně vyřešenou a dále bezpředmětnou.

Přeji firmě Bioizol s.r.o. hodně úspěchů v dalším podnikání.

Jiří Tesáček"

Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.